piątek, 10 czerwca 2016

Czas... start




 Witam na moim pierwszym blogu poświęconemu recenzjom m.in. książek i  moim przemyśleniom. Trochę czasu nosiłam się z tym pomysłem, gdyż jest wiele stron o podobnej tematyce. Do tego bardzo dobrych. Jednak coś nie dawało mi spokoju. Chodziła za mną myśl 'Co Ci szkodzi spróbować?'. Dałam się więc namówić mojej intuicji i w ten oto sposób zaczynam przygodę. Zapraszam do śledzenia moich początków w tym świecie. Zachęcam również do wyrażania swoich opinii. 



4 komentarze:

  1. życzę powodzenia, można się zniechęcić na początku ale z czasem powinno być coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę możliwości będę się starać, żeby było lepiej.
      Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Właśnie, co Ci szkodzi spróbować? W blogosferze jest dużo miejsca, zadomowisz się ;)
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia no nowej, blogowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję- przezornie. Mam nadzieję, że się uda i zostanę tu na dłużej :)

      Usuń